ΔΙΑΤΡΟΦΗ

ΧΕΙΜΕΡΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ: ΤΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ

            Πραγματικά το ΠΑΚΟΕ συμφωνεί με αυτή τη χειμερινή διατροφή που έχει ο άνθρωπος να αντιμετωπίσει πολλά και… μεταλλαγμένα μικρόβια. SOS λοιπόν.

            Ο χειμώνας φέρνει ιώσεις και λοιμώξεις, για αυτό πρέπει να προετοιμάσουμε τον οργανισμό μας, ενδυναμώνοντας το ανοσοποιητικό μας σύστημα. Αυτό μπορεί να γίνει με μία διατροφή πλούσια σε αντιοξειδωτικά συστατικά, όπως είναι η βιταμίνη C, η βιταμίνη Ε και το β-καροτένιο. Οι αντιοξειδωτικές ουσίες που βρίσκουμε σε τρόφιμα συμβάλλουν στη βιολογική προστασία του οργανισμού, στην καθυστέρηση της γήρανσης και στην πρόληψη εμφάνισης διάφορων εκφυλιστικών ασθενειών.

            Το διατροφικό πλάνο της εβδομάδας, που φαίνεται παρακάτω, καλύπτει τις ανάγκες του οργανισμού μας σε θρεπτικά συστατικά και τον θωρακίζει από τις χειμωνιάτικες ιώσεις.