1. | Θέμα: | «Προβλήματα Συμπεριφοράς, Αυτισμός και ΔΕΠΥ στο Τυπικό Σχολείο – Σύγχρονοι Τρόποι Αντιμετώπισης» | |||
2. | Χρόνος: | Τετάρτη, 11 Νοεμβρίου 2015 | |||
3. | Τόπος: | Δημοτικό Σχολείο Μαρκόπουλου Ωρωπού
(Μαρκ. Ωρωπού, Τ.Κ. 19015, τηλ.:22950 32461) |
|||
4. | Οργάνωση – Συντονισμός: | Εμμανουήλ Κουμπιάς,
Σχολικός Σύμβουλος 50ης Περιφ. Δημ. Εκπ/σης Αττικής |
|||
5. | Εισηγητές –
Θεματικά Αντικείμενα: |
Α) Εμμ. Κουμπιάς, Σχ. Σύμβουλος 50ης Περιφ. Δημ. Εκπ/σης Αττικής
«Συμπεριφορά στο Σχολείο: Αξιοποιούμε Δυνατότητες – Αντιμετωπίζουμε Προβλήματα» |
|||
Β) Κ. Λασκαρίδη, Ψυχολόγος, Ειδική Παιδαγωγός, Επιστημονική Υπεύθυνη Προγραμμάτων Ψυχικής Υγείας Ιδρύματος «Αικατερίνης Λασκαρίδη»
«Βασικές Αρχές του Προγράμματος Synergy: Διεθνές Ερευνητικό Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών για την Υποστήριξη Παιδιών με Προβλήματα Συμπεριφοράς στην Τάξη» |
|||||
Γ) Ε. Γιουρούκου, Ψυχολόγος του Ιδρύματος «Αικατερίνης Λασκαρίδη»«Ενδυνάμωση Δεξιοτήτων στην Εκπαιδευτική Κοινότητα για την Υποστήριξη Παιδιών με Προβλήματα Συμπεριφοράς στην Τάξη μέσω του Προγράμματος Synergy» | |||||
Δ) Σ. Καπνογιάννη, Ψυχολόγος, Ψυχοθεραπεύτρια του Ιδρύματος «Αικατερίνης Λασκαρίδη»«Το Παράδειγμα Εφαρμογής του Προγράμματος Synergy στο Δημοτικό Σχολείο Συκαμίνου» | |||||
Ε) Σ. Αποστόλου, Εκπαιδευτικός Δ.Σ. Συκαμίνου«Τεχνικές Αντιμετώπισης και Διαχείρησης Παιδιών με Προβλήματα Συμπεριφοράς στην Τάξη» | |||||
Στ) Χ. Σκαλούμπακας, Ειδικός Παιδαγωγός, Μέλος της Διεπιστημονικής Ομάδας στη Μονάδα Διαταραχών Προσοχής, Υπερκινητικότητας & Μάθησης στο Πιαδοψυχιατρικό Τμήμα του Νοσοκομείου Παίδων «Α. Κυριακού», Γραμματέας Ελληνικής Εταιρίας Μελέτης της ΔΕΠΥ
«Το Παιδί με ΔΕΠΥ στο Τυπικό Σχολείο: Διαχείριση Προβλημάτων Μάθησης και Συμπεριφοράς» |
|||||
Ζ) Θ. Αστέρη, Ειδική Παιδαγωγός, Προϊσταμένη ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Δ΄ Αθήνας
«Υποστήριξη Μαθητών με Αυτισμό στο Τυπικό Σχολείο – Παράλληλη Στήριξη» |
|||||
Η) Α. Κατσούγκρη, Διευθύντρια Δ.Σ. Συκαμίνου, Ειδική Παιδαγωγός
«Ο Ρόλος του Δασκάλου – Συνδέσμου (Μέντορας) στο Τυπικό Σχολείο. Πρόληψη και Αντιμετώπιση Προβλημάτων Συμπεριφοράς στην Τάξη» |
|||||
Θ) Θ. Γκαλιάτα, Εκπαιδευτικός Δ.Σ. Συκαμίνου
«Οργάνωση και Διαμόρφωση του Σχολικού Προγράμματος στην Τάξη με μαθητές με ΔΕΠΥ και Αυτισμό» |
|||||
6. | Ομάδες Εργασίας: | Αμφιθέατρο – Ολομέλεια:
Διευθυντές/ντριες Σχολικών Μονάδων, Εκπαιδευτικοί Α΄ – Β΄ – Γ΄- Δ΄- Ε΄- ΣΤ΄ τάξεων, Τμημάτων Ένταξης, Τάξεων Υποδοχής, Ολοήμερων, Παράλληλης Στήριξης, & Εκπαιδευτικοί όλων των Ειδικοτήτων
|
|||
7. | Γενικό Πρόγραμμα Επιμορφωτικής Ημερίδας: | 08:00 – 09:00 | 60΄ | Προσέλευση – Εγγραφές (*) | |
09:00 – 09:15 | 15΄ | Χαιρετισμοί – Παρουσίαση των εισηγητών | |||
09:15 – 09:30 | 15΄ | Εισαγωγική Ομιλία Σχολικού Συμβούλου, Εμμ. Κουμπιά | |||
09:30– 11:15 | 105΄ | Εργασία στην Ολομέλεια | |||
11:15 – 11:40 | 25΄ | Διάλειμμα | |||
11:40 – 12:40 | 60΄ | Εργασία στην Ολομέλεια | |||
12:40 – 13:00 | 20΄ | Διάλειμμα | |||
13:00 – 14:00 | 60΄ | Εργασία στην Ολομέλεια
Κλείσιμο εργασιών Ημερίδας |
|||
(*) Δόθηκε μεγάλο εύρος χρόνου προσέλευσης των εκπαιδευτικών, (8:00 – 9:00), λόγω της μεγάλης διασποράς και απόστασης των Σχολείων του Δήμου Ωρωπού & Διονύσου της 50ης Περιφ. Δημ. Εκπ/σης Αττικής από το Σχολείο που διοργανώνεται η ημερίδα ( Δ.Σ. Μαρκόπουλου Ωρωπού). | |||||