Οι πρακτικές της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης έχουν πλέον αρχίσει να καθιερώνονται και στην Ελλάδα σύμφωνα με έρευνα του Κέντρου Αειφορίας και στοιχεία του GlobalReportingInitiative. Ο έλληνας καταναλωτής σε ποσοστό 44%, δηλαδή πάνω από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο που είναι 40%, δηλώνει περισσότερο διατεθειμένος να πληρώσει κάτι παραπάνω για ένα προϊόν ή μια υπηρεσία που προέρχεται από μια επιχείρηση που στοχεύει σε ένα θετικό περιβαλλοντικό αντίκτυπο.

Είναι χαρακτηρEtairiki koinoniki eythiniιστικό ότι η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, κερδίζει έδαφος διεθνώς. Ένα ολοένα αυξανόμενο ποσοστό σε Ασία, βόρεια και λατινική Αμερική, Ωκεανία, και Ευρώπη, δηλώνουν ότι επιθυμούν να αγοράζουν προϊόντα εταιρειών που ξεχωρίζουν για τη δράση τους, ιδιαίτερα όσον αφορά την προστασία του περιβάλλοντος.

Όταν η φυσιογνωμία της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης είναι ξεκάθαρη και δεν γίνεται απλά και μόνο για να αλλάξουν χέρια τα χρήματά της, τότε πραγματικά αξίζουν συγχαρητήρια σε αυτούς που τη λειτουργούν. Όταν όμως διαπλέκεται το σύστημα, που πολλές φορές γίνεται αυτό, τότε η εκμετάλλευση των ανθρώπων είναι απερίγραπτη. Το ΠΑ.Κ.Ο.Ε έχει καταγγείλει τέτοιες κινήσεις και αυτά τα φαινόμενα πρέπει να απομονωθούν.