skoypidiaΟι διαχειριστές της Αττικής Οδού κατασκευαστικοί όμιλοι Μπόμπολα και Ιωάννου, προβάλλουν με κάθε τρόπο την περιβαλλοντική ευαισθησία τους, τις συνεχείς εργασίες συντήρησης και καλλωπισμού της Αττικής Οδού, με προτεραιότητα στον σεβασμό του περιβάλλοντος.

Αναφέρουν πως έχουν εναρμονίσει την Αττική Οδό με το φυσικό περιβάλλον και γι’ αυτό φύτεψαν πάνω από 1.000.000 φυτά, ενώ οι εργασίες συντήρησης πρασίνου, γίνονται σε καθημερινή βάση και περιλαμβάνουν κλάδεμα, φυτεύσεις, καθαρισμό των χόρτων, περισυλλογή σκουπιδιών κ.λ.π.

Λένε ακόμα ότι φρόντισαν να μη διαταραχθεί το φυσικό τοπίο και η τοπική πανίδα, ενώ έχουν διευθετηθεί ομαλά όλα τα μεγάλα ρέματα, οι χείμαρροι και τα ποτάμια, προκειμένου να διασφαλιστεί η ομαλή κυκλοφορία των οχημάτων αλλά και η βελτίωση της ροής των ομβρίων υδάτων στο Λεκανοπέδιο. Αναφέρουν επίσης ότι τα αποχετευτικά και αντιπλημμυρικά έργα, συμβάλλουν στην αντιπλημμυρική προστασία της πρωτεύουσας.

Βέβαια, υπάρχουν τα ερωτήματα:

–          Γιατί αύξησαν την τιμή των διοδίων και γιατί απαίτησαν από το Δημόσιο να τους καταβάλλει ρήτρες, εξαιτίας του περιορισμού των διελεύσεων οχημάτων;

–          Η Αττική Οδός προβλέπεται από τη σύμβαση παραχώρησης, ότι θα επιστρέψει στο Δημόσιο. Μήπως ο καιρός αυτός έχει έλθει και παρέλθει;

ΤΟ ΠΑΚΟΕ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΕΙ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΑΥΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΕΡΓΟΛΑΒΟΥΣ  ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΝ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΟΔΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΣΚΟΥΡΙΕΣ ΤΗΣ  ΧΑΛΥΒΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΝΤΙ ΤΟΥ Α3 ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ. ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ : ΟΙ ΓΕΩΤΡΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΤΙΣΜΑ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΔΕΝΔΡΥΛΙΩΝ -ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΞΕΡΑΜΕΝΑ- ΠΟΙΟΣ ΑΡΑΓΕ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΙΣ ΠΛΗΓΕΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟΝ ΥΠΟΓΕΙΟ ΥΔΡΟΦΟΡΟ ΟΡΙΖΟΝΤΑ;