Πολλές φορές οι διαφημίσεις είναι αυτές που μας έλκουν για να
αγοράσουμε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία , αυτός είναι και ο
σκοπός τους βέβαια ,αλλά τις περισσότερες φορές γίνεται άνθρακας
ο θησαυρός. Στη περίπτωση μας , βλέποντας την καινούργια διαφήμιση της Cosmote ,και τα διάφορα προγράμματα ,κρίναμε
ότι κάποια ήταν αρκετά ενδιαφέροντα ,και θα είχαμε και οικονομία
σε σχέση με το ήδη υπάρχον. Καλώντας στην εξυπηρέτηση πελατών
κλείσαμε ραντεβού , με εξειδικευμένο υπάλληλο , ο οποίος θα
έβλεπε προσωπικά τις «ανάγκες» της επιχείρησης , και θα μας
πρόσφερε την καλύτερη δυνατή προσφορά.
Η εξιδεικευμένη υπάλληλος ήρθε στο προκαθορισμένο ραντεβού ,
ο χρόνος που διέθεσε , ήταν δέκα λεπτά ακριβώς , οι «ανάγκες»
που κοίταξε ήταν ο τελευταίος λογαριασμός της εταιρείας που
είμαστε τώρα ,ενώ εμείς της είπαμε ότι ενδιαφερόμασταν για
συγκεκριμένο πακέτο που είχαμε δει.
Την προσφορά μας είπε ότι θα μας την έστελνε μέσω e-mail,
τις επόμενες μέρες. Πράγματι την έστειλε την επόμενη μέρα το
απόγευμα ,μόνο που δεν τη λάβαμε γιατί την έστειλε σε λάθος
e-mail, και το μάθαμε γιατί εμείς προσπαθήσαμε να επικοινωνήσουμε μαζί της ,για να δούμε πότε θα στείλει την προσφορά.
Μετά κόπων και βασάνων, λοιπόν όταν λάβαμε την προσφορά ,
είδαμε ότι ήταν αντίστοιχη της τωρινής , με λιγότερα λεπτά ομιλίας
και φυσικά με διαφορά στην τιμή , αλλά όχι οικονομικότερη.
Τελικά στον πόλεμο των εταιρειών τηλεφωνίας ,ποιος είναι
Ο κερδισμένος ? Το ποσοστό που διαθέτουν οι εταιρίες κινητής
τηλεφωνίας ,ξεπερνά το 25% τους γιατί απλά πουλάνε «δήθεν» υψηλή τεχνολογία αλλά στην ουσία πουλάνε …ΑΕΡΑ.
ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
ΓΟΝΕΙΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΟΥ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΣΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ
Δελτίο Τύπου 715 / Αθήνα Τετάρτη 31 Μαΐου 2023 Το ΠΑΚΟΕ καλεί τους γονείς να είναι προσεκτικοί στην επιλογή που θα κάνουν, όταν έρθει η ώρα να στείλουν το παιδί τους σε ένα summer camp. Να ζητούν εγγυήσεις εγγράφως και να έχουν ενημέρωση για τις υποχρεώσεις που έχει απέναντί τους και η ίδια η επιχείρηση, στην οποία εμπιστεύονται το παιδί τους.