Πολλές φορές οι διαφημίσεις είναι αυτές που μας έλκουν για να
αγοράσουμε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία , αυτός είναι και ο
σκοπός τους βέβαια ,αλλά τις περισσότερες φορές γίνεται άνθρακας
ο θησαυρός. Στη περίπτωση μας , βλέποντας την καινούργια διαφήμιση της Cosmote ,και τα διάφορα προγράμματα ,κρίναμε
ότι κάποια ήταν αρκετά ενδιαφέροντα ,και θα είχαμε και οικονομία
σε σχέση με το ήδη υπάρχον. Καλώντας στην εξυπηρέτηση πελατών
κλείσαμε ραντεβού , με εξειδικευμένο υπάλληλο , ο οποίος θα
έβλεπε προσωπικά τις «ανάγκες» της επιχείρησης , και θα μας
πρόσφερε την καλύτερη δυνατή προσφορά.
Η εξιδεικευμένη υπάλληλος ήρθε στο προκαθορισμένο ραντεβού ,
ο χρόνος που διέθεσε , ήταν δέκα λεπτά ακριβώς , οι «ανάγκες»
που κοίταξε ήταν ο τελευταίος λογαριασμός της εταιρείας που
είμαστε τώρα ,ενώ εμείς της είπαμε ότι ενδιαφερόμασταν για
συγκεκριμένο πακέτο που είχαμε δει.
Την προσφορά μας είπε ότι θα μας την έστελνε μέσω e-mail,
τις επόμενες μέρες. Πράγματι την έστειλε την επόμενη μέρα το
απόγευμα ,μόνο που δεν τη λάβαμε γιατί την έστειλε σε λάθος
e-mail, και το μάθαμε γιατί εμείς προσπαθήσαμε να επικοινωνήσουμε μαζί της ,για να δούμε πότε θα στείλει την προσφορά.
Μετά κόπων και βασάνων, λοιπόν όταν λάβαμε την προσφορά ,
είδαμε ότι ήταν αντίστοιχη της τωρινής , με λιγότερα λεπτά ομιλίας
και φυσικά με διαφορά στην τιμή , αλλά όχι οικονομικότερη.
Τελικά στον πόλεμο των εταιρειών τηλεφωνίας ,ποιος είναιCOSMOTE_logo_2015
Ο κερδισμένος ? Το ποσοστό που διαθέτουν οι εταιρίες κινητής
τηλεφωνίας ,ξεπερνά το 25% τους γιατί απλά πουλάνε «δήθεν» υψηλή τεχνολογία αλλά στην ουσία πουλάνε …ΑΕΡΑ.