Πλουτωνας08/10/2015

Φαίνεται πως ο Αρης ήταν μόλις το πρώτο «χτύπημα», από ένα ντόμινο συγκλονιστικών ανακαλύψεων που μας επιφύλασσε η NASA. Μετά τον «κόκκινο πλανήτη», το ενδιαφέρον μεταφέρεται στον Πλούτωνα.

Αν ο ενθουσιασμός και η ανυπομονησία του επικεφαλής της αποστολής New Horizons στον παγωμένο πλανήτη είναι εφάμιλλα με την νέα ανακάλυψη της NASA, τότε σίγουρα έχουμε μπροστά μας ακόμα μια εκπληκτική ανακάλυψη της Αμερικανικής Υπηρεσίας Διαστήματος. ο Dr Alan Stern, σε ομιλία του στο Πανεπιστήμιο της Alberta του Καναδά δήλωσε : «Είναι όμως εκπληκτικό. Αυτός ο κόσμος είναι ζωντανός. Υπάρχουν καιρικές συνθήκες, ομίχλη στην ατμόσφαιρα, ενεργή γεωλογία. Είμαι ενθουσιασμένος. Το 2015 θα μείνει στην ιστορία για πάντα, σαν το έτος που μάθαμε τόσα πολλά για το ηλιακό μας σύστημα».

Στις αρχές Οκτωβρίου, η NASA παρουσίασε νέες εικόνες από το έδαφος του Πλούτωνα, που παρουσιάζουν τοπία με βουνά, κρατήρες και χαράδρες. Οι επιστήμονες έχουν εντοπίσει παγωμένο νερό, και μάλιστα σε μεγάλες ποσότητες, στον μακρινό πλανήτη. Στις 8 του ίδιου μήνα αποκάλυψε πως σύμφωνα με τις νέες εικόνες και τις καινούριες πληροφορίες που έφτασαν από το διαστημόπλοιο, ο Πλούτωνας έχει «φωτεινούς μπλε ουρανούς και παγωμένο νερό». Μήπως φιλοξενεί και ζωή;

Πρέπει επειγόντως να μετακομίσουμε σε άλλον πλανήτη ,γιατί η Γη δεν μας αντέχει άλλο πλέον.